Keşke artık anneler olarak bu bebeklik aşılarını da sorgulayabilsek.. Ama çok zor. Aşı olmadan yaşayamayacağımıza inandırdılar. Sağlık sistemi iyileştirmek için değil, hasta etmek için var artık.. SMA ya da otizmin aşılardan kaynaklı olduğunu söyleyen doktorlar var ve bir şekilde ilaç firmaları tarafından karalanıyorlar. Çocuk doktoru Alişan Yıldıranın aşılarla ilgili videosu var. İzleyin lütfen. Herkes özgür tabi isteyen yaptırır istemeyen yaptırmaz. Ben çocuğuma yaptırmamayı seçtim…