Kızlar bugün bebeğim 2 aylık aşılarını oldu 3 tane biri 2 aylık aşı adı aklımda değil biri zatüre biride verem aşısı çok ağlıyor sabahtan beri ateş yok yatirinca kalkıyor hemen yatirinca başlıyor ağlamalar sürekli kucak istiyor bazen mama yerken yada memedeyken ağlıyor çok fena ağlayarak uyaniyor aşılar ağrı yapar mı yaşayan var mı bu durumu acile götürsem mı bilemedim kızlar ban Bi fikir verin Allah rızası için sürekl aralıklarla ağlıyor