Düz kontrole 250 veriyoruz. Geçen sene kan değeri ve alerji testleri için ekstra 300 gitti. Kolu kırıldı devlete gittim güzel yapamadılar mecbur özele gittim kafadan ilk muayenede tüm işlemlerle 650 TL gitti. 1 ay oldu her röntgende 30 TL her muayenede 60 TL veriyorum. Alçı için 240 vermiştik 🙄 2 hafta sonra alçı çıkacak çok şükür Allah bir daha düşürmesin hastanelere. Yine de aldıklarını sonuna kadar hak ediyorlar bazı hastaneler