Mimoza27 bizim özel sağlık sigortamız var, teminatlarımızda yüksek normalde karşılıyor tahlilleri testleri falan, ama geçen doktora gittik ultrason istedi,doktor tanı girmediği için özel sigortanız karşılamıyor dediler 1000 tl verdik bi ultrasona, şaka gibiydi ultrasona girmemiş olsak iptal edin derdim ama bir şey söylemeden aldılar sonra ödeme talep ettiler hala sinirliyim gerçekten.