Mimoza27 Özel hastaneye bebeğimi kontrole götürdüm 200 muayene ücreti 250 de kalça çıkıklığı kontrolü için aldılar şoka girdim artık yazık günah ya ,eşim yoktu diye yakın yer dedim halledeyim .Allah kimseyi düşürmesin 🙏
Edaacvk Mimoza27 aboo bende persembe gidicem kalca cıkığı icin muaynede olcak 500 gider yani bune yaa bebek bu doğru düzgün muaynede yok sağına soluna bakıp yolluyolar
Cihangirberna Mimoza27 ben kalça cikikligi testini devlette yaptiricami söyledim doktoruma sadece 220 TL muayene ücreti ödüyorum her ay testleri devlette yaptırıyorum
Rikaa Mimoza27 az bile almislar, serum taktirdim muayene oldum test bile yaptirmadim 800 tl verdim. Ozel hastane ama mahalle arasinda olanlardan
Mimoza27 Edaacvk aynen canım ya muayenede yaptığı bişey de yok … doktora diyorum sağlık ocağının verdiği d3 kusturuyor dalga geçer gibi 3 damla ne kusturacak diyo sanki yalan söylüyorum… devlet daha iyi gercekten birdaha tövbe diyorum allah düşürmesin
DefneRana3881 Mimoza27 2 gün önce kızım hastalandı bi muayene ettiler bi serum taktılar 500 e yakın para verdik 😞
Edaacvk Mimoza27 evet o damla benim kızımı kabız yaptı ben kullanmıyorum.. sanki biz onlarla mı buyuduk