Ftmazeynp size katılıyorum gebe okulunda da ebeler devam li sutunuz gelir mama yok emzik yok biberon yok eee bunlar olunca iyi anne olunmuyormu ?gebeliğim basından beri başıma gelmeyen kalmadı kusma bulantı, serkilaj , disim kırıldı,vertigo oldum , ayda 3 kere idrar yolu enf oldum,Ayda 2 kere hastanede yattım, emboli atağı geçirdim bunun üstünü üstelik normal doğum sıkıntıya girince sezeryan oldum . bu kadar şeyi yaşadıktan sonra stres ve kullandiğim ilaçlardan ötürü sütüm basta gelmesi şimdi geliyor emmek istemiyor oğlum bu kadar badire atlattıktan sonra sırf mama veriyorum diye iyi anne olunmuyor mu? ki sezeryana rağmen oğlumun bakımı ile ilk günden beri ben ilgileniyorum süt vermek zorda mama vermek kolay mida mama vercem diye uğraşıyoruz her anne bebeğini meme ile beslemek ister ama yazdıklarımı yaşadıktan sonra sağ salim kucağımi almam bile büyük mucize