KaSeAy benim göğsüm bebegim 2 aylıkken mastit oldu 3. ve 4. ayinda mama takviyesi yapmak zorunda kaldım herkes niye mama veriyosun kolaya alışmışsın diye diye pskolojim bozdu 4. Ayın sonunda baktım meme reddi yasiyoruz mamayi kestim anne sutuyle bi süre sonra kaşık maması vermeye başladım ve o zamana kadar her ay en az 800 gram alan bebegim ondan sonraki iki ayda sadece 300 gram almıştı ağlayıp hircinlasmadi ama 4 5 gün kaka yapmadigini hatırlıyorum e bide kilo alımının düşmesi hep vicdan azabı çekiyorum acaba acmi kaldı diye keşke zamanı geri alabilsem asla böyle bisey yapmazdjm