Ftmazeynp şöyle söyliyim öncelikle bende hem mama veriyorum hem anne sütü ama mama ağırlıklı gidiyoruz bebeğim meme reddi yaptığı için. Mama vermek kötü bişey mi ? Kesinlikle değil. Ama şu da bi gerçek yapay bi süt anne sütünün yerini malesef tutmuyor ve anne sütünü mamadan ayıran en önemli özellik içerisinde hastalanmasını önleyen antikorların olması, bağışıklığını güçlendirmesi ve ben sırf bu yüzden ilaç niyetine de olsa bir yudum da olsa anne sütü alsın diye elimden geleni yapıyorum ve sırf bu yüzden mama vermek zorunda olduğum için üzülüyorum ayrıca yine şu da bi gerçek ki emzirmek anne ve bebek arasında tarif edilemez bir bağ oluşturuyor ama olmayınca da olmuyor tabi yapacak bişey yok dünyanın sonu değil. O mama vermek istemiyorum, vicdan azabı çekiyorum vs yazan anneler de aslında bunu anlatmak istiyor boşuna alınganlık etmeyelim herkes kendi bebeği için en iyisini ister