Mama yediriyor diye hiçbir anne kötü anne, sadece memeyle besleyenlerde süper anne değil. Bende mama+meme veriyorum doymuyorsa napalım çocuk fotosentezlemi kendini beslesin. Birde bence mamaya öcüymüş gibi bakanlar şu anne sütünün herkese göre değişiklik gösterebileceğini bilseler ve cehaletlerinden kurtulsalar keşke. Bende sezeryanla kızımı dünyaya getirdim. Malum süt problemi oldu doktor hemen mamayla besle sarılığı artmasın diye kendi uyardı,ebeler ona keza. Ama insanlar sadece kendi egoları ve cehaletleri yüzünden bebeklerine mama vermek yerine fototerapi almalarını yeğliyorlar. Ne diyelim herkesin bebeği kendine, her annede bebeği için çok kıymetli. Kimsenin haddi diil sorgulamak.