@Ftmazeynp Ben de hem emziriyorum hem mama veriyorum. İlk günler memeyi tutamadı, tabi lohusalık mama vermiycem diye inatlaştım sarılık oldu hem de o sarılık uzadı. İlk ay doğum kilosundan sadece 200 gram fazlaydı. İşte asıl vicdan azabını o zaman çektim. Şimdi baktım yetmiyor süt, veriyorum hemen mamayı. Doğum yapan herkese de durumumu anlatıyorum ki benim yaptığım hataya düşmesinler.