Ftmazeynp hiç mama vermedim ama anne sütü almasaydı, memeyi reddetseydi, sütüm olmasaydı yaramasaydı vesaire yada bir hastalığım olsaydı? ne yapacaktım çocuğumu aç mı bırakacaktım. annelik anneliktir, ne mamayla ne emzirmeyle ne uyumak istemekle ne çok üstüne düşmekle ne de biraz daha rahat bırakmakla hiçbir şeyle daha iyi/daha kötü bir anne olmayız. iyi annelik iyi insan olmakla, sevgiyle saygıyla duyguyla ilgilidir❤️ bebeğinizle size mutlu bir hayat dilerim 🌸☺️