gulhan05 1 yaşında doğduğundan beri 3 defa sıfırladık. Artık kesmicem uzatıcam ama terliyor erkek olunca bağlamak da istemiyorum çünkü sıfırken bile kıza benzetiyorlardı yüzü çok kibar ve güzel şimdi bağlasam iyice kız sanacaklar kısa saç seviyorum ama küçük olunca şekil verilmiyor ne yapacam bilmiyorum