Nealakasivarrr gulhan05 7 günlükken makinayla kestik. Hiçbir problem yaşamadık. İnce telli oğlumun saçları asla gür çıksın niyetiyle kesmedim. Benimki tamamen peygamber sünneti amaçlı.
Nealakasivarrr gulhan05 bana avantajı nazar olmadı saçı uzayana kadar. Çirkin duruyordu kafası ahsgsghaja 🤣😂 yoksa inanılmaz tatlı bir bebeğim var ❣️
gulhan05 Nealakasivarrr hahaha şu nazarcılar yok mu onlar yüzünden, kızımı giydirmeye korkuyorum 😁 Amannn nede güzel bir kız diye diye kızımın huyu suyu değişti 😁😁
Haticemree gulhan05 annem benm ve kardeşlerimn kazitmamis bende ona güvendim biraz bizlerin saçları da çok gür inşallah kiziminda öyle olur artk geçti bizden 2 yaşında 😀🤷
esraeerdogann Cennet24 bende hiç sevmiyorum hiç düşünmedim kazıtmayı aman öyle böyle uzar heralde kel kalmaz öyle 😁😁
Nealakasivarrr gulhan05 saçların döküldüğünü bildiğim için ha 7. Günde ha 5. Ayda ne farkedecek diyerek girdim olaya .. En azından sünnet olan günde yaptırmak istedim ben de