gulhan05 Kızlar bebeğinin saçını kazıtan var mı? Benim kızım 4,5 aylık biz kazıttık.Babası Prensesim diye severdi şimdi kel aynağım diyor 😁😁
esraeerdogann gulhan05 ben sevmiyorum o yüzden kazıtmadım 9aylık oğlum hala saçı azcık uzamıyor birtürlü kazıtsaydım farklı mı olurdu acaba 😂
Haticemree gulhan05 ben kazitmadim herkez söyledi ama istemedim. Eğer kızım saçlı dogmasaydi kazitirdim hemen ama saçlı olunca yapmadm 2 yaşında smdi çok gür ve uzun değil ama kel de degl 😀 doktorlarda kazitmayla gür ve güzel uzun çıkmasının alakası olmadığını söylüyor
Tuti29 gulhan05 jiletle mi kazıdınız ya nasıl yaptınız benim kızımda 4 ay 4 günlük biz de kesmeyi düşünüyoruz ama makineyle 😂 jiletle cesaret edemem herhalde 😂
2-Cocukannesi gulhan05 hahah yaa öylr demeyin🤭😂😂😂ben ilk kızımda çoğalsın diye kazıtmıştım pişman oldum hiçte çoğalmadı 2. Hamileyim bunda düşünmüyorum🤩
gulhan05 hurremsultann kızımın saçları dökülüyordu arkası kel olmuştu bile ve yazmıyordu,Ve çok fazla konak vardı.Bir çok şampuan markası denedik geçmedi,Doktorumuz kazıtın dedi bizde kazıttık şimdi konak falan yok çok şükür 🤗
Cennet24 esraeerdogann benimde oğlumun saçı azdı 5aylik olcaz kazitmadim sevmiyorum kazitmayi hele erkek çocuğu bikere saçı kazitildimi tipi degisiyo sanki tamamen 😁 kazitmayi düşünmüyorum saç kesildikce kalınlaşır muhtemelen erkekler zaten yazım yanlarini kazitirim olmassa
gulhan05 esraeerdogann biz mecburiyetten yaptık ama çok tatlı oldu 😁 çıkmaya başladı bile bizim kızın saçları
gulhan05 Cennet24 😁 biz iyiki kazıttık diyoruz çünkü konak tüm kafasına yayılmıştı.Her gün duş aldırmaktan gına gelmişti şimdi efil efil kafası
esraeerdogann Cennet24 bende hiç sevmiyorum hiç düşünmedim kazıtmayı aman öyle böyle uzar heralde kel kalmaz öyle 😁😁
gulhan05 Haticemree evet doğru ama benim yiyenlerimin saçları tel tel yumuşacık ablam iki çocuğunun da saçını kazıttı çok güzel çıktılar.Muhtrmelen benim kızımın da kafasında konak olmasaydı kazıtmazdım.
hurremsultann gulhan05 annem de benim saçımı kazıtmış bebekken gür çıksın diye saçlarım o kadar gür ki nefret ediyorum avuç avuç dökülüyor yine de gür anneme kızdım hep yıllarca neden kazıttn diye meğer kazıtmanın gür çıkmakla alakası yokmuş tamamen genetik bir durummuş o yüzden sordum gür çıksın diye kazıtmayn yani ona pek etkisi olmuyor 😄 benim de kızım var hiç kazıtmadm onu mesela o benden daha gür ama oğlum şuan çok seyrek inşallah oda gür olur 😄
Haticemree gulhan05 annem benm ve kardeşlerimn kazitmamis bende ona güvendim biraz bizlerin saçları da çok gür inşallah kiziminda öyle olur artk geçti bizden 2 yaşında 😀🤷
gulhan05 hurremsultann benim saçlarım incecik babasının da öyle.Ben de hiç sevmem gür saç.İstemeye istemeye kazıttım ama başka çaremiz yoktu.Her gün her gün banyo yaptırıyordum o kadar yorucu ki bir türlü Konak geçmedi son çare kazıtalım dedik.şükürler olsun geçti tertemiz yavrumun kafası.Kızım suyu sevmesine rağmen her gün duş aldırınca hırçınlaşmaya başladı.
gulhan05 Tuti29 eşim önce makinaya üstünü kısalttı.Sonra banyosunu yaptırırken şampuanıyla kafasını köpürttük jiletle traj ettik.Ama jampuansız sakın jiletlemeyin,kanamasın kafası bu arada 3 bıçaklı jiletle yapın ki kesmeyin kafasını miniğin.
gulhan05 2-Cocukannesi 😁Ben hiç istemeyerek yaptım ama mecburiyetten tüm kafası konak olmuştu doktorum kesin dedi
gulhan05 Tuti29 Hiç korkmayın.Benim kadar korkan yoktur herhalde.Ama hiç birşey olmadı çok şükür hemen bitti.Bu arada trajtan sonra bebek vazalin varsa evde biraz sürün kafası rahatlar 🤗