2koalaAnnesi68 gulhan05 kızım 26 aylıkken kazıttık sımdı sacı kalın ve daha gür oglumu da 5 aylıkken 1 ay oldu hemen cıktı kızımın sacı bıraz geç çıkmıstı😅
gulhan05 2koalaAnnesi68 Ayy inşallah benimkinin hemen çıkar 😁 ben sürekli şapka takıyorum kızıma.Cok tatlı böyle kel gözüm değecek diye korkuyorum 😁
Cennet24 esraeerdogann benim gür babasininda öyle yegenleriminde başta incecik oluyorsonra kesilince hemen degismeye basliyor kalinlasiyor
esraeerdogann Cennet24 benimde gürdü ama tesettürlüyüm azaldı iyice babasınında gür bzie benzer heralde 😁
Nusyaaa gulhan05 oğlum 55 günlük ve akşam traş makinesi ile sıfır kestik saçlı doğdu ama çok dökülüyordu. Daha keserken pişman oldum ama iş işten geçti çok üzgünüm
Satgiray gulhan05 1. Yaş tan sonra baskıyla kazittim sonuç ..sadece aynı eşit geliyor saçlar ek olarak saç gelme diye bişey yok kesme boşver kıyma 😔
gulhan05 Satgiray Biz 1 hafta oldu keseli mecburiyetten kestik.Doğduğundan beri kızımın tüm kafasında konak bar 4,5 aylık kızım bir türlü geçmeyince Doktorumuz kesin dedi.
MuhammetSeliminannesi gulhan05 7 günlükken tıraş ettirdik bebekler için özel makine varmış onunla halletti berberimiz
gulhan05 MuhammetSeliminannesi biz eşimin tıraş Makinesiyle önce üstleri aldık daha sonra jiletle kazıdık
gulhan05 Nealakasivarrr ne güzel valla ben çok seviyorum ince telli saçları benimde İnce telli çünkü.
Gececi gulhan05 7. gününde bi kazıttım sonra 5 aylıkken falan da bi kere kazıttık artık kazıtmam kısaltıyoruz sadece
Deletedmom6262 gulhan05 Yazin belkide kazitirim kızımın sacini saçları terliyor şimdide korkuyorum hastalanır diye
gulhan05 Deletedmom6262 eviniz doğal gazlıysa hiç birşey olmaz bizim doğalgazlı ve şapka takıyorum.uyuyunca çıkarıyorum