Agahinannesi Mrsssblt ücretli zaten deneme pketi 8 lira gibi bi ücreti var https://www.paddlers.com.tr/?utm_source=ads-search&utm_campaign=Anatolmedia&gclid=EAIaIQobChMIlaXqmPL84gIVldGyCh14VQnEEAAYASAAEgJon_D_BwE bu sitesi buyrun
Bora_Mom Prima kullanıyorum ne pişik yaptı nede tasma yaşıyorum uzun süre kalmış olsa bile. Çok güzel emiyor memnunum
Ayseleraslann Prima premium care biraz pahalı ama bazı şeylerden kısıp alıyoruz ne taşma ne pişik hiçbişey olmuyor mükemmel bir bez
Tazeanne19 Mrsssblt ben dogdugundan beri prima premium care kullanıyorum cok memnunum ne pişik ne dışa çıkma hiçbişey yok kesinlikle öneririm benmki 3 ay 11 günlük suan
Mineltoygar Mrsssblt sleepy kullanıyodum, aynı sorundan sebepli bende dün prima ya geçtim, çocuk rahat ettisanki, en garanti prima bence
Eyeltu Mrsssblt ben minies kullanıyorum çok memnunum. İçeriğide temiz diğer bezlere göre. Instagramdan mühendisin oğlu bakabilirsiniz 👍
Minikbezelyem87 Mrsssblt canım bizde sllepy kullanıyoduk daha sonra paddlers e geçtik ve çok memnun kaldım hem iz yapmıyor hem güzel emiyor hemde ince bacaklarını fazla ayırıp rahatsız etmiyor fiyatıda uygun istersen deneme paketi alıp deneyebilirsin
Miro Mrsssblt molfix cok bozmuş kendini canim hem çiş taşırdı dışarıya birde yanları kesti oğlumun bacaklarını bende 101 bezini aldim öneri üzerine cok memnun kaldim tavsiye ederim hiç taşma yapmıyor yanlarıda kesmiyor cok ince hafif ince olmasi pisik olmasini da engelliyor
[silindi] Mrsssblt Ben genel olarak sleepy den memnunum ama değiştirme kararı aldım çok kişiden artık eski kalitede olmadığı yorumlarını görünce. Molfix pure&soft serisinden sipariş verdim trendyoldan fiyat olarakta daha uyguna geliyor sleepyden.
asocialmom Sln1010 hiç önermem ben de sleepy mağduruyum canbebe aldım çok saçma bi bez azcık çişi bile kokutuyor içindeki pamuklar yer değiştiriyor resmen. Minies denicem
renkliruya asocialmom Son zamanlarda miniestede aynı şey oluyor.. Sıcaktan mı bilemedim.. Epeydir minies kullanıyorum..ama son 1 aydır içindeki pamuklar bi tuhaf oluyor.. Sleppye geçmeyi düşünüyordum ama oda iyi değil demek ki.. Molfixe geri döneceğiz sanırım..
Tugcegunes Mrsssblt valla canım ben primada kullandım sleepy de kullandım can bebede ama en güzeli bimin bezi oldu benim için çok memnumun vazgeçmeyide düşünmüyorum bi dene derim