renkliruya asocialmom Son zamanlarda miniestede aynı şey oluyor.. Sıcaktan mı bilemedim.. Epeydir minies kullanıyorum..ama son 1 aydır içindeki pamuklar bi tuhaf oluyor.. Sleppye geçmeyi düşünüyordum ama oda iyi değil demek ki.. Molfixe geri döneceğiz sanırım..
asocialmom renkliruya hadi ya valla ne kullanacağımızı şaşırdık o kadar para veriyoruz ama nafile 🤦🏼♀️
Cicegiburnundaanne Mrsssblt molfix cok guzel ama bacakları çok sıkıyor prima kullanmadım ona yorumum yok
tutu11 Mrsssblt ek gidaya baslayana kadar canbebe kullandik, memnunduk. Ama sonra pisik oldu ve molfixe gectik. Her bez lastik izi yapardi ama molfixte ne pisik oldu ne de lastik izi. Tavsiye ederim.
Nergis199 Mrsssblt ebbebegin mndi ürünü olan baby ne buz çok memnunuz .kullanam arkadaşlarımda var onlarda çok memnun .fiyatına uygun
BusraElifOzhan Mrsssblt Bende sleppyden molfixe geçtim aynı sorun molfixdede yaşadım ayrıca molfix hiç anlattıkları gibi çıkmadı hep taşıyor. Migrosun minniesini denedim çok memnun kaldım hemde 25 TL
Mrsssblt Şuan molfixe geçtik bir bunu deneyelim eğer memnun kalmazsak tekrardan önerileri değerlendireceğim,hepinize çok teşekkür ederim 🙏🤗
Tulker_erm_34 Mrsssblt Mrsssblt Merhaba paddlers tavsiye ederim biz çok memnunuz çoğu bezi denedik paddlers diyorum susuyorum🤐