Merhabalar Tecrübeli Anneler..
Sleppy bez kullanıyoruz,2 numarası bebeğimin bacaklarını kesmeye,sıkmaya başlayınca yan bantlarını kesip kullanmayı tercih ettim fakat bu da çözüm değil çünkü bez ne yaparsam yapayım,küçük ve büyük abdestini emmiyor ve taşırıyor.3 numarasına kilomuzda elverişli olunca onu deneyelim dedim bu sefer sleppy natural aldım fakat aynı sıkıntı bunda da devam ediyor sizce prima-molfix ne kullanmalıyım hem bacak aralarını kesmiyecek hemde her fırsatta bez değiştirirken komple üst değiştirmemizi gerektirmeyecek bir bez önerisi istiyorum sizlerden... 🙏