Daha oğlum çok minik, 1 ayı anca bitirdi. Yine de anne olduktan sonra, sanki tamamlandım. Onu kucağıma alınca, hayatım boyunca bunu istemiştim deyip ağlamıştım. Şimdi ne uykusuzluk, ne hastalık, ne de başka bir şey canımı sıkmıyor. Ben hep bunu istemiştim diyorum. Gücenmesin bana diye of bile demiyorum, dememeye söz verdim kendime. Bakalım zaman ilerledikçe ne olacak 🙈
anne olduktan sonra hayat daha mı tatlı ne?