Yademom anne olduktan sonra daha duygusal biri oldum.. yemeklerini kahvemi soğuk içer ve bunu sever oldum, anne olduktan sonra daha düşünceli daha tecrübe sahibi daha araştırmaci oldum. Uykuyu tamamen unuttum, sıcak yemeği unuttum, banyoda dakikalarca kalmayı unuttum, kendime ayıracak vakti unuttum. Nice daha sayacak şey, Ama anne olunca anladım ki beni ben yapan şeyler bunlar değilmi. Oğlummus… O yokken eksikmisim yarimmisim şimdi tamamlandim iyimi anneyim😍🙂