Yademom
O kadar haklısınız ki bebeğin kilosu kerkese dert, aynı durumu yaşadım. Benim ilk oğlum tombul doğdu ve öyle büyüdü ama kimseyle hiç bir zaman kıyaslamadım, ikinci oğlum zayıf doğdu ve hep bir kıyas, üstüne sarılık oldu bebeğim psikolojim o kadar bozuldu ki anlatamam.Çok şükür sarılığı da geçti evet aşırı tombul olmasada kendini topladı.Ama insanlar çok acımasız, çok rahat kırıyorlar.
Ayy ne atmışım içime döküldüm resmennn😅