Oğlumdan sonra vermem gereken 6 kiloyu leslie yaparak ve yediklerime dikkat ederek verdim. Yediklerime dikkat ettim derken o da şu şekilde ekmek ile şekeri 2013’ten beri kullanmıyorum zaten günlük beslenmemde sadece porsiyon azalttım. Yani iki kepçe çorba içiyorsam onu bir kepçeye indirdim ana yemeğin yanında pilav yiyeceksem normalde yediğimin yarısını yiyordum. Bu arada her leslie videosu öncesinde bir fincan tarçınlı türk kahvesi ya da bir kupa filtre kahve içiyordum ki spor yaparken yağ yakımına yardımcı olsun. Bu şekilde 2 ayda 6 kilo verip ciddi sıkılaşıp toparlandım. Şimdi de kızım 2 aylık ve emziriyorum doğum kilomdan sadece 6 kilo kaldı. 1 haftadır bir gün arayla 30 dakikalık 3 millik videolarını çocuklardan fırsat buldukça yapmaya çalışıyorum. Yediklerime emzirdiğim için aman aman dikkat edemiyorum tabi ama yine de ekmek ve şeker tüketmiyorum. Bakalım 1 ay içinde kilo verebilecek miyim. 💁🏻♀️