Berilinannesi_ Kızlar leslie yapıp da ciddi anlamda kilo veren var mı? Başlamak ve iradeli olmak istiyorum. Aradan bir yapıyorum. Yap kesinlikle faydası var diyorsanız daha da iradeli olmaya gayret edicem 😄
HLmom Berilinannesi_ yapın bence kesinlikle burda bir arkadaş öncülük etti Biz onunla yapıyoruz toplanıp yarın tartı günümüz hatta
elcn4139 Berilinannesi_ onla degil ama 2bucuk haftada bir hap var marka yazmak yasak diye yazmiyorum. hic yemek yedirmiyor. 64ten 59 a dustum. onunla
gurbet_gelini12 Berilinannesi_ leslie yle 10 kilo verdim 20 günde tabi oruc ayındaydı onunda etkısı var ama şuan bıraktım artık eskısı gıbı heves edıp yapmıyorum
ipekkizimm Berilinannesi_ aralıklı oruç ve leslie ile yaklaşık 20 kilo verdim. Yaz sonundan beri ara verdim iyi yedim şuan 2 3kg geri aldım o yüzden bir daha başladım 😄 çocuk uyuyunca 40dklık olanı yapıyorum
HLmom Berilinannesi_ bu hafta ben çok düzenli yapamadım eşim ve kızlarım covid oldular için yarın tartı günümüz bakalım gitti mi merak ediyorum
Berilinannesi_ HLmom ben de tek seferde 30 dakika yapamıyorum kızım bırakmıyor o yüzden öğlen 15 dakika yapabilirsem akşam da 15 dakika yapmaya çalışıyorum. Farklı zamanlarda yapınca da etkisi olur ama dimi?
Berilinannesi_ HLmom Diğer leslie postlarına göz attım da biraz faydasını gören ne çok kişi varmış. Ayy inşallah bende verebilirim heveslendim ve yorumları okuyunca azimlendim. Yarından itibaren düzenli yapabilmek nasip olur inşallah ☺
Nevarebeka1 Hamile kalmadan önce bende verdim leslie ile ala yediklerinize de dikkat etmeniz gerekiyor herseyi yiyip leslie yapmak olmaz leslie gerçekten terletip kalori yaktırıyor yaptıgınızda göreceksiniz
Berilinannesi_ Nevarebeka1 Sabah öğle akşam yani gün içinde aslında fazla bi şeyler yemiyorum. Ekmek sadece kahvaltıda mesela akşam yemeklerinde oldum olası yemem. Gün içinde de öğle yemeği her zaman yemem arada bir. Ama gelelim ki akşam çayın yanına yediğimiz abur cubur bi türlü vazgeçemiyorum. Eşim yediği için canım çekiyor maalesef 😏
Berilinannesi_ HLmom Tartım yok maalesef. Yoksa katılmak isterdim. Hatta şu an kilomu bile bilmiyorum 😄
lisbethsalander HLmom esranin annesi rahatsiz biraz belki acamayabilir ama leslie bitti diye dusunmeyin tam gaz devam ediyoruz
Berilinannesi_ elcn4139 Bu tarz ürünlere güvenmiyorum maalesef ve asla sağlıklı bulmuyorum. Yine de teşekkür ederim 😊
Berilinannesi_ gurbet_gelini12 Yapıp da veren çok var, önemli olan iradeli olmak tabi. Siz verdiğiniz kiloyu geri aldınız mı peki sonradan
Berilinannesi_ ipekkizimm Ayy maşallah yaa ne güzel bi rakam helal olsun azminize. 2 3 kilonun lafı mı olur canım 😄 Şu an çok gaza geldim darısı bana inşallah. 7 8 kilo versem yeter ☺️