Berilinannesi_ verirsin canım yediklerine dikkat et bir de hareket cok onemli. 62kiloydum hamile kaldığımda 82yle dogum yaptım emzirmeme ragmen 74te takılı kaldım yiyordum hareket de etmiyordum cunku. Sonra yürüyüş ve leslie basladım.55e düştüm şükür.Beslenme duzeni olarak da aralıklı orucu tavsiye ederim cok faydası oluyor oglen 12de kahvaltı aksam 7 en gec 8 de aksam yemegi yiyorsunuz ertesi gun 12ye kadar toplam 16 saat ac kaliyorsunuz az karbonhidrat alarak cok guzel kilo veriliyor oyle aşırı bir sınırlama yok en onemlisi saatlere dikkat etmek