Birkedibirbebekkkk Alismomi canim cok gecmis olsun. Lutfen ihmal etme surekli kontrol et. Tekrae olursa beklemeden hastaneye git mutlaka ♥️
Anonim11 Alismomi üşüyor mu acaba? Soğuk mu ayakları bacakları? Fazla morarmış ama hastaneye gittiğiniz iyi olmuş,bizi bilgilendirir misin
Alismomi Anonim11 yok kuzum üşümüyor prematüre olduğu için ekstra dikkat ediyoruz ayakları sıcacık kan değerleri çok iyi çıktı şükür doktor yine de takipte olun tekrar ederse gelin dedi sürekli kucak istiyor mecburen alıyorum sanırım çok kucakta tutmaktan oldu. Başka birşey olmasın da yeter ki🙏🏻
NazliHilal Alismomi kucakta çok tutunca morarıyordu böyle, bir de bezini çok sıkı bağlamıştım ilk bebeğimde farkında değildim, böyle morarmıştı. Tabi normal olduğunu anlayana kadar çocuk kardiyolojiye bile gitmiştik
Babybloom Alismomi aman olmasın ama bir bebek kardiyoloğuna da mı götürseniz acaba rutin bir kontrolden geçse. Ya da doğduğunda geçti mi? Benim kızım da 35 haftalık doğmuştu, çocuk kardiyoloğuna görünsün demişlerdi
Alismomi Elifff88 yaa kuzum benim🥺 ben de çıkamıyorum o lohusa depresyonundan en ufak şeyde ağlıyorum zaten bebeğim 1 ay küvezde yattı ona çok üzüldüm keşke bebekler hiç hasta olmasa.. çok şükür kan değerleri normal çıktı kucakta tutmaktan olabilir diyor doktor yine olursa mutlaka gel dedi. Sonuç iyi yani :)
Elifff88 Alismomi ayyy çok şükür yaa rahat bir nefes aldım Allah’tan .e sizin bebeğiniz sık sık böyle oluyor mu.? Siz yine de dikkat edin meleğe . Bebeğiniz için şifa diliyorum.kendinize iyi bakın ❤️❤️
Dmrcnn Alismomi merhaba bu bnm oğlumdada oluyordu. Ama tabi sizinki biraz fazla mor bizimki nu kadar değildi. Oğlum sürekli kucaktaydı doktor kucakta tutmaktan olur demişti yada bezini sıkı bağlayınca. Yani şöyle bi örnek vermişti bi damarı ortasından elinizle sıkarsanız bir tarafta birikme şişme olur kucağınızda istemeden bu damarlardan birni sıkmış olabilirsiniz demişt neyse büyüdükçe geçti ama sizinki biraz fazla mor
Violet Alismomi merhabalar Korkutmak istemem ama kardeşimin oğlu böyle olmuştu kalbinde delik olduğunu öğrendik. Şimdi 4 yaşında kendi kendine kapandı çok şükür
Alismomi Violet aman allah korusun ya kan değerleri iyiymiş ama pzts çocuk kardiyologuna gidicez randevu aldım bir de o baksın bakalım ins öyle bir şey olmaz 🥺
NilAsyaMom Alismomi benim bebeğim ağlama krizine girdiğinde böyle morarırdı . Bence hemen doktora götürün oy kuzucuk kıyamam sana. Ve en önemlisi internetten bakmayın hiç bir şeye
Alismomi NilAsyaMom gittik canım acilden bakıldı kan değerleri normalmiş ama yine de pzts cocuk kardiyologuna götürücem:)
aylizinannesiii Alismomi benim kızımın el parmakları mor gibiydi ilk doğduğu zaman doktor iyice doyur emzir arkasından mama ver demişti çünkü sütüm gelmiyordu rengi atacak kendi kendine düzelecek demişti bebiş doyuyor mu canım ❤️❤️
Alismomi aylizinannesiii benim bebeğim de sütümle doymuyor mama veriyorum ardından maması azcık geciksin hemen sinirlenip kendini çok sıkıyor doktor da bana aynısını söyledi zamanla rengi açılacak dedi🥰
aylizinannesiii Alismomi benim bebeğimde aynısıydı canım kalbini rahatlat kötü bişey getirme aklına düzeliyor❤️❤️
Alismomi Arenmomy doktora gittik ama öyle birşey demediler kan gazı falan bakıldı normal değerlerde çıktı herşeyi
Arenmomy Ben sürekli kontrol ediyorum ayaklarını ellerini satürasyonu düştüğü için kalbi delik bebeğimin onunda ilk doğduğunda aynen böyle mordu ayakları
ilkerinannesi Alismomi hiç interntteki şeylere aldırış etme hemen saçma sapan şeyler çıkıyor. Moralini bozma bende yaşadım aynısını bu kadar değildi ama benim de bebeğimin eli morarıyordu doktora gittim mermer şeklinde mi dedi evet dedim Bebeklerde kan dolaşımı yetersiz olduğu için oluyordu dedi ama yine de içimiz rahat etsin kalp damar doktoruna yönlendireyim dedi. Bişey olduğundan değil tedbir amaçlı. Sizde zaman kaybetmeden doktora gidin muhtemelen bişey çıkmaz ama doktora gitmeniz şart.
Grupyildizi Yav senin minnak ayaklarini yerim ben ya masaAllah gecmis olsun cnm usumesin dikkat edersin sen gerci sen annesi birsey cikmamis Allah bagislasin