Elifff88 yaa kuzum benim🥺 ben de çıkamıyorum o lohusa depresyonundan en ufak şeyde ağlıyorum zaten bebeğim 1 ay küvezde yattı ona çok üzüldüm keşke bebekler hiç hasta olmasa.. çok şükür kan değerleri normal çıktı kucakta tutmaktan olabilir diyor doktor yine olursa mutlaka gel dedi. Sonuç iyi yani :)