NazliHilal Alismomi kucakta çok tutunca morarıyordu böyle, bir de bezini çok sıkı bağlamıştım ilk bebeğimde farkında değildim, böyle morarmıştı. Tabi normal olduğunu anlayana kadar çocuk kardiyolojiye bile gitmiştik
Dmrcnn Alismomi merhaba bu bnm oğlumdada oluyordu. Ama tabi sizinki biraz fazla mor bizimki nu kadar değildi. Oğlum sürekli kucaktaydı doktor kucakta tutmaktan olur demişti yada bezini sıkı bağlayınca. Yani şöyle bi örnek vermişti bi damarı ortasından elinizle sıkarsanız bir tarafta birikme şişme olur kucağınızda istemeden bu damarlardan birni sıkmış olabilirsiniz demişt neyse büyüdükçe geçti ama sizinki biraz fazla mor
Alismomi Dmrcnn evet bize de kucakta tutunca olur dedi ama sabah baktım ağlayınca da oluyor morarma sabah cocuk kardiyologuna götürücem bakalım
Mucizemsin21 Alismomi çocuk kardiyolojiye göster canım için rahatlasın en azından acaba mı keşke mi olmasın çok geçmiş olsun inşALLAH bişey yoktur miniğin 🤲
Babybloom Alismomi aman olmasın ama bir bebek kardiyoloğuna da mı götürseniz acaba rutin bir kontrolden geçse. Ya da doğduğunda geçti mi? Benim kızım da 35 haftalık doğmuştu, çocuk kardiyoloğuna görünsün demişlerdi
Alismomi Babybloom kardiyologtan randevu almıştım zaten bugün için ama dr randevuyu yarına kaydırdı benim bebeğim de erken doğdu ins birleyi yoktur bakalım🙏🏻