Hmyraa geçmiş olsun sevecektir merak etmeyin içimi çok kolay sindirimi de bizim kız 2 saatte bir acıkırdı hemen 😅 6. Ayda geçer demişti doktorumuz tam olarak 8. Ayda geçti yeni ama 6. Aydan sonra bıraktık laktozsuz mamayı ek gıda datadımlarda en son yoğurt verdik . Yoğurt u en son verince sevmedi diğer tatlı tatları aldığı için o zaman içine elma, kayısı, muz gibi meyve rendeledim sevdi şimdi yoğurt canavarı ☺️ Çok geçmiş olsun zamanla hepsi düzeliyor merak etmeyin 🌸