MyLoveBoy00 Brutal-Betty canim sakin ol doktorum kan gorene kadar bekleyelim dedi ama ivim rahat etmedigi ivin burda sizlere danisiyorum hep.. bugun ksn vsrdi bir damla ve diyete başladık. Cok sakindi sglamiyordu doktorda ondan oyle dedi sanırım bağışıklık kazanir guclu bir bebek diye ama maalesef…
MyLoveBoy00 Yakupuras oyleymiş doktorum bagisiklik kazanor dedi ama benimkinde sanci yoktu ki sadece bir iki dk kivraniyodu sonra gaz cikariyordu ama icim gidiyordu neyseki basladik fiyete çok şükür atlatacağız inşallah
ilkerinannesi Durueliff benimde 2 aylık benimki de patır kütür yapar kakayı bende normal diye önemsemedim
Pinarmyra Çok normal , 6. Aya kadar böyle yapıyor bebekler kakalarını. Ek gıdadan sonra gürültü bir anda kesiliyor o zaman da kokudan anlıyorsun yaptığını😂
Hmyraa Pinarmyra alakasi bile yok…alerjen olmayan mamayi ictigi gibi gürültü kayboldu ortadan..her olayi basitlestirmeyin lütfen
Hmyraa Melake ya asiri sesli yapiyor iste kakasini. Normalde bebegin poposunu koklayip anlar cogu kisi kaka yaptigini. Ama öyle gürültülü yapiyorki duyuyosun yani yaptigini..
Pinarmyra Hmyraa Hmyraa sizin alerjiden oluyor olabilir elbette . ben ve çevremde bebek büyüten arkadaşlarımın tecrübesi bu şekilde. Her olayı basitleştirmek derken? Peki.
Hmyraa MyLoveBoy00 her doktorun her dedigine inanmamalisiniz benimkide gözün aydin biseyi yok diyor ama var iste. Artik doktor biz olduk saka gibi.
MyLoveBoy00 Hmyraa evet ya bebegim dogdugundan beri 4 doktor değiştirdim… Umarim diyet konusunda da yaniltmazlar. Benim bebegim doğduğundan beri kusar hep sutun cok iyi ondaan dediler ama bu ara bi anormal artmıştı meger alerjiymiş.
Hmyraa Canss3535 eyvah eyvah..bi arastir canim..kakasi asitli geldigi icin oluyor o pisik sürekli kaka yaptigi icinde gecmiyor hic..benimkide öyle
Canss3535 Hmyraa yaparvyapmaz değişiyorum hemen altini doğdun dan beri pamuk kullanıyorum pişik kremi kullanıyorum bezi değiştim geçmiyor illa hafta bir oluyor 😒😒😒😒