Emineg35 Hmyraa biz katı diyete girmiştik. Laktozsuz dahi olsa yememiştik. Açıkçası doktoruma da hiç sormadım laktozsuz peynir yoğurt tüketebilir miyim diye. İlk başlarda oğluma laktozsuz sütten yoğurt ve lor yaptım. Tereyağını sade chee yağ aldım. Sonra sonra normal sütten başladık.
Emineg35 Hmyraa laktoz intoleransı alerji olmadığı İçin rapor yazılmıyor mamalara. O yüzden ücretli alıyorum canım. Bebelac lf 65 sma laktozsuz 80 TL. Ama muhtemelen zam gelecek
ArdicEge Hmyraa 4 aylıkken gürültülü kaka yaptı bir kaç kere, sonra kakasında kan gördük süt alerjisiymis meger. Ben süt ürünlerini kestim düzeldi. Suan 7 aylıgız alerjisi gecmis kontrollü bir şekilde süt ürünlerini veriyorum bir sıkıntı olusmadı sükür.
Hmyraa Emineg35 anladim canim zaten hipp kullaniyoduk normalde 90 küsürdü o da. Süt ürünü icermeyen ve laktozu olmayan mama aldik asiri kötü kokuyodu canim ya umarim sadece laktozsuz mama kötü kokmuyodur…
Hmyraa Emineg35 ayyy insallah dedigin gibidir🙏 Ama dedigin gibi sadece laktoz olmadigi icin o kadar kötü kokmayabilir benim aldigimda sütte yoktu
Annemkuzum12 Hmyraa Benim bebegimdeasiri bi kivranma var alerjiden suphelendi doktor o yuzden sordum rabbim sifa versin yavrularimiza
Hmyraa Canss3535 eyvah eyvah..bi arastir canim..kakasi asitli geldigi icin oluyor o pisik sürekli kaka yaptigi icinde gecmiyor hic..benimkide öyle
Gulsah94 Brutal-Betty test oldumu peki doktor kendisimi söyledi belirtilere göre bende şüpheleniyorumda
Hmyraa Melake ya asiri sesli yapiyor iste kakasini. Normalde bebegin poposunu koklayip anlar cogu kisi kaka yaptigini. Ama öyle gürültülü yapiyorki duyuyosun yani yaptigini..
Hmyraa MyLoveBoy00 her doktorun her dedigine inanmamalisiniz benimkide gözün aydin biseyi yok diyor ama var iste. Artik doktor biz olduk saka gibi.