Hmyraa balım süt ürünleri tüketemiyorsun, dana eti, kuruyemiş gerekirse yumurta yemeyeceksin. Çünkü yediğin herşey bebekte gaz mukus ve sancı olarak geri dönüyor. Zaten emmek istemiyordu bende kestim memeden. Mamanın kokusunda bi değişiklik yok. Anne sütü veya normal mama verdiğinde relaktaz diye bi damla var onu kullanman gerekiyor. Ama bizde o damla da fayda etmedi. Sancı devam etti. Biz diyeti yoğurt peynir ve tereyağında açtık ama normal mama hala kullanamıyoruz.