Merhaba 3 aylık erkek bebeğim var şu ana dek toplam 4 marka bez değiştirdik oğlumun cildi aşırı hassas sürekli pişik yapıyor ilk doğduğu zaman molfix kullandık pişik yapınca primanin aktif bebeğine geçtik oda olmadı premium care aldık bunun da pişik yapacağına hiç ihtimal vermediğinizden kremler ile geçirmeye çalıştık neredeyse 10 gün geçmeyince bezi değiştirmeye karar verdik sleepy kullanıyoruz 3+ e bebekten alıyorum çakma yada kalitesi düşük değil kesinlikle sızdırma ve pişik yapmadı aşırı memnunuz