Üç aydır kullanıyorum en son sleepy 3 midi plus aldım ama iğrenç kokuyor heleki çiş yaptığı anda koku başlıyor ıslak kalmış araba paspası gibi iğrenç kokuyor diğer numaralarda bu sıkıntıyı yaşamadım sadece bu bedende var kullanan var mı bu bedeni sizde de durum aynı mı bir an önce paketi bitirmeye çalışıyorum bezi değiştirmek zorunda kalcam