Yldzm 7 ay kullandım kış ayında iyiydi ama yaz gelir gelmez değil pişik yara yaptı doktora gittik havasızlıktan dedi değiştik şimdi Prima premium care kullanıyoruz bence hesaplı neden derseniz 6-7 saat kalıyor ve çok iyi çekiyor hiç ıslak kalmıyor bebeğimin poposu 🤗