Sogancik Kalpsizim33 bizim gaz da elektrik de her zamanki gibi geldi. Bence zamlı faturalar Şubat’ta gelecek 😟
Firdevs167 Kalpsizim33 site de herkes bu ay zamlı geldi diyordu canım sanırım zam yapılmış gerçi sürekli zam yapıyorlar gelecek ay yine zam yapar bunlar.
Mumsyyy Firdevs167 Evet %100 zam var elektriğe, geçen ay annemlere 150 gelmiş bu ay 300 , bize henüz gelmedi galiba yada geldi haberim yok
Ozge162 Kalpsizim33 doğal gaz yok elektrik 180 lira gelmişti geçen ay bu ay daha gelmedi şu bugün geldi16 lira
Firdevs167 Mumsyyy evet canım çok haklısın o zam bizede yansıdı gelecek ay bir zam daha yapmazlarsa iyidir
Kalpsizim33 snyck telefonlar 600 TL (eşim cihaz parası ödüyor)internet 73 TL aildat 50 TL elektrik 230 doğalgaz 554 vay anam vay adam ne yapsın
Mumsyyy Kalpsizim33 Kazakistan da doğalgaz zammına karşı halk yürüyüş yaptı ya ki Kazakistan doğalgaz zengini bir ülke, biz alıştık her şeye zam, maaşlara biraz zam yapıldı onu da aliyirlar vergilerle zaten geri
Kalpsizim33 Caglarass sizin yine normal az önce misafir geldi bana ablanın oturduğu binaya doğalgaz çoğunluk 500-650 civarı