efelettin 630tl doğalgaz 240tl elektrik 70tl su 200tl eşimin ve benim telefon faturaları 100tl internet faturası ( 1240tl faturalar )
KubosM Kalpsizim33 Elektrik 149 doğalgaz 829 su 21(su bu kadar az diyenlere açıklayayımda Diyarbakırda yaşıyoruz faturaları düzenli ödeyenlere %16.5 bir indirim uygulandı🙈) 🤦♀️
Angel_45 Kalpsizim33 direk ocakta bizim faturayı 1.5 ay kesmediler 1 ocakta zamlı okudular 480 Laura ödedik çünkü elektrik
HaticeBilal63 Kalpsizim33 Hayır sadece oturduğumuz odada açıyoruz yeterli oluyor ve evim bahçeli çok soğuk ama mecbur ya odunlu kullanicaktim kullanmadığıma pişmanım daha az gelirdi
Kalpsizim33 Rizeli53 geçen ay bana 450 gelmişti doğalgaz 43 de yakıyordum 47 çıkardık hava iyice soğuyunca 554 oldu
zerroya Kalpsizim33 doğalgaz 365 elektrik 220 su 60 bunlar daha zamsız hali asıl bomba şubatta başlıyor 😒
Lezginka Kalpsizim33 elektrik 388 doğal gaz 200e yakın, merkezi sistem yakıt 808,su bilmiyorum ama o da fazladır