Longing birkupalatte bende var 5 yıldır kullanıyorum.Cok hafif taktiğin taraf diğer tarafa göre düşük.Ama çok dikkatli bakinca belli oluyor.Kime sorsam bır fark yok diyor.Dogumdan sonra çıkardım çocuğum zarar verir diye.15 ay sonra tekrar taktım delik kapanmadı.
Danerys NukleerBaslikliKiz lazerdeki kadına da tekme attığımdan beri annem yasakladı. Doğumda bana sakinleştirici bastılar paniğim doktorum da biliyor huyumu😂kafam bi milyon çıkmıştım 😅😅
NukleerBaslikliKiz senceumrumdam1 Yaa saçmalama hiç mi canının kıymeti yok nasıl kendine bunu yaptın içim cız etti benim ay çok acımadi mi kanamadi mi 😂
senceumrumdam1 NukleerBaslikliKiz uyuşturduğun için acımadı canım e buz mükemmel bir uyuşturucu olduğu için hissetmiyorsun bile kanama olmadı kan donuyor zaten 😂
NukleerBaslikliKiz Danerys Ya bana da baya sakinleştirici yaptılar panik atagim var üf bi de acı eşiğim de çok çok düşük 😀 kadına tekme mi attın ya 😂😂
Danerys Aslında çok soğuk kanlıyımdır da bazen. Parmağım koptu mesela benim hiç paniklemedim. Sakince beni acile götürün dedim. Canımın acıyacağına odaklanınca acıyor belki de.
Danerys NukleerBaslikliKiz valla bana kimse emla krem falan varmış onu söylemedi. Lisedeyim o zamanlar kadın biraz acıycak dedi. Tekmeyi bir koydum gözlük kafasından çıktı 😅😂 annem özür diledi. Olur öyle falan diyor yazık kadın da . Utancımızdan gidemedik bida.
Derininannesiiiii Yok iyi ki de yok.Gobek piercingmin deformasyonunu gordukten sonra iyi ki dekdirmemisim dedim
DefneRana3881 birkupalatte bir kulağımda 7 tane delik var sonra burnumu deldirmiştm ve ardından kaşımı deldirecektm lisede annem eve sokmam seni deyince kaş kaldı 😂 benimde içimde kaldı kaş ve dudak çok hoş duruyor