Kvncprns öncelikle çok teşekkür ederim. Benim oğlum da sadece uyurken alıyor, aslında uyurken almadığı bi kaç zaman da oldu. Zaten hiçbir zaman emzik vermeyi düşünmedim, annem 40’ından sonra illa ver rahatlarsın dedi ama hiçbir farkı da olmadı çünkü gündüz durduk yere almaz, ağzından atar. Bugün şimdiye kadar hiç vermedim uyandığından beri. Umarım direnebilirim😀 Umarım sizin gibi ben de emziği bıraktırabilirim😌