Arkadaşlar merhaba,oğlum 9,5 aylık. Gündüzleri desteksiz uyur. Yani beşiğine koyarım müziksiz pişpişsiz sadece mızırdanır 5 dk bile geçmeden uyur. İki uyku yapar ve ikiside 1,5-2 saat kadar. Ama gece hep biberon için kalkar. Aç olduğunu düşünmüyorum. Çünkü biberonu veririm ama içmez mamasını emmek istiyor gibi. Emzik almıyor. Gece bu düzeni nasıl bozarım ? Gece beslenmesini nasıl keserim? Desteksiz uyku veren anneler yardımınızı bekliyorum 🙏🏻