Asafeymeninannesi ikikizannesi ilk aşımızda o sıkıntıları yaşadık ☺️ bu sefer ki atağa denk gelir diye korkuyorum
DorukAtadry Asafeymeninannesi sadece huysuzluk yaptı ama atak olayıyla birleşince hangisi huysuzluk yaptı anlamadım 😊 Ateşi çıkmadı güzel güzel uyudu o gün. Sonra ertesi gün huysuzluk başladı
DorukAtadry Asafeymeninannesi 2 gün aşırı huysuzdu ama huysuzluk yaklaşık 10 gündür var atakla alakalı sanırım çok zor geçiyo günler
kubraer Asafeymeninannesi biz dun asi olduk Bi kere 37.4u gordum asiri huysuzdu sadece cay kasiginin ucuyla ilac verdim rahat yatti atesine baktim gece boyu cok sukur sıkıntı cikmadi
Miranim Asafeymeninannesi Bizde hic bir sorun olmadi ve ben hemsireye sordum ates yaparmi diye yapmaz dedi bana.
Miranim Asafeymeninannesi Evet olada bilir her bünye fakli olabiliyor yinede siz hazırlıklı olun simdiden gecmis olsun bebişe☺️