Asafeymeninannesi evet canım benim de hemşire bir arkadaşım öyle demişti aşı öncesi kesinlikle calpol verme aşının etkisi azalır demişti. Ben de aşı sonrası sürekli ateşini takip ediyorum ve 37 yi geçtiği anda sürekli ateş ölçüyorum, 37,5 olduğu anda da calpol veriyorum. yarım saate düşünüyor ateşi. Ve 2 gün boyunca da takip ediyorum. Bizim de haftaya 6.ay aşımız var, ateş yapıyor diyorlar bakalım nasıl atlatıcaz