Asafeymeninannesi Hiç ateşi olmadı biraz huzursuzlandı o kadar huzursuzlanıncada calpol içirdim yarık ölçek sakinleşti. Korkmayın herkesinki bir geçicek değil oğlumun 2. Ay aşısı çok rahat geçti uyudu sürekli, 2 sene önce yiğenim hastanede geçirmişti ateşten dolayı. Umarım kolay atlatırsınız 🙏