Tiredmomy merhaba postunuzu yeni gördüm yazmak istedim. Benm bebegimde de vardı ilk dogdugunda hastanede söylemediler 1 hafta sonra lontrole gittigimzde aglarken fark edildi. Emmesinde sorun var mı dediler yani daha cok ufak sanırım cok yoruluyo emerken biraz zorlanıyo dedim. Bekletmeden aldırın emmesinde yemek yemesinde problem plur dediler ve ilerde ya gec konusurz ya peltek konusur dilini cıkaramadıgı icin bazı harfleri söyleyemez dediler. Biz 2 bucuk sylıkken genel anesteziyle hem üsnnet hem dil bagı operasyonu yaptırdık cünkü doktorumuz kücücük bebek canlı canlı kesilmesini mi istiyosun dedi ya bscagını oynatsa pipisine bisey olsa kafasını oynatsa agzına bisey olsa ben bu sorumlulugu almam dedi. 2 islem yarım saat sürdü. Sizinki büyük oldugu icin bayıltılmadan yapılabilir mnicik bi kesi atıyolar zaten. Sonrasında 1 hafta kadar agız ici sprey kullandık ve cabucak iyilesti. İyilestikten sonrs ilk dilini cıksrdıgını gördügümüzde sevincten havalara uctuk :) simdi mübsrek dili iceri girmiyo hic :) dil bagı rutin kontrollerde bakılan bi dueum degil cünkü o yüzden hickimsenin döylememis olması col normal hep gittiginiz bi doktoru mutlaka vardır sorun bence. Ve hem alt hem üst damaga bakılsın cünkü üstte de dudak bagı olabiliyo damakla dudal arasında. Bizim üstte de vardı ama o kücük ondsn bisey olmaz xiyip onu almadılar sadece alttakini aldılar