20 aylık oğlum henüz bir cümlesi yok hatta kelimesi bişi istediği zaman bağırarak anlatıyo gösteriyo mesala su istesin gösteriyo uzakta bişi göstersin bağırarak gösteriyor konuşamadığı için anne baba vs hiç demiyor çok tv de izlemiyor Annem aradı bi çocukta aynı benim oğlum gibiymiş doktora göstermişler dil bağı var o yüzden konuşamıyor demiş ameliyat olmuş düzelmiş hırçınlığıda kalmamış Annem sende göster dedi ben yalnız düzenli her ay doktora götürürüm hiçbişi demediler bununla alakalı bana göre daha erken ama komutları falan güzel algılıyor ama konuşamıyor sizce olabilir mi dil bağı nasıl anlarım?