FistikliLokumum Teşekkür ederim açıklamalı yorumunuz için Her ay düzenli doktora gidiyoruz aslında ne bilim farkederlermiydi ama kontrole gidince mutlaka sizin söylediklerini sorucam umarım yoktur dilini dışarı çıkarabiliyor ama en ufak kelimesi yok çok tedirginim açıkçası