Yenianne [bilinmeyen] wellcare doktorum paraben içermediği için bu damlayı önermişti 5 aydır kullanıyorum sorun yaşamadım
Slalaylau Yenianne kaç puffluk olanı öneriyorlar bebekler için internetren baktım da 400-600-1000 diye gidiyor
GlayFidanDzgn @[silindi] VitaSanol kullanıyorum ben pek mutlu oluyor kızım ağzında tadını hissedince. Kabızlık problemi başka sebeplerden yaşıyorduk biz o sorun bitti ve vitamin hala kullanıyoruz problem yaşamıyoruz.
Mommadam seydaanur sizin mesajdan önce bu sabah farkettim arastirdim doktorumuza sordum bende hemen well care sipariş verdim onu kullanicam artık
seydaanur [bilinmeyen] aynısını bende yaptım doktor verdi diye hamileliğimde kullandım şimdi daha çok dikkat etmeliyiz sonuçta bebeğimiz bunu direk ağız yoluyla alıyor bebeğim doğduktan sonra herşeyi araştırmaya başladım geç olsun ama güç olmasın denir ya işte zararın neresinden dönersek kardır elimizden geldiğince içeriği temiz ürünleri kullanmaya çalışmalıyız
2018annesi Birten eczaneden mi temin ediyorsunuz bulmak kolaymi icerigine baktmda en dogali buymus acaba d vitaminimi kabiz yapiyo bebisleri diye dusunmuyo degilim @ElifAlya
ElifAlya 2018annesi evet eczaneden temin ediyorum. Kabizligimiza bile iyi geldi. Icerisinde zeyrinuagi var tavsiye ederim.
NurR ErtugrulAnnesii merhaba bende wellcare aldım ama anlayamadım dışında 4 yaş diyor bebeğim 2 buçuk aylık dediğim halde bunu verdiler mavi kutu dışında takviye edici D3 içeren gıda yazıyor yanlış mı almışız acaba
ErtugrulAnnesii NurR vitamin d içeren takviye edicigıda günde bi kez bir fıss. 4 yaş diye bişey hatırlamadım kutusunu attım ben
NurR Birten merhaba bende ondan aldım ama dışında 4 yaş çocuklar için bir fıs yazıyor sizinde öyle mi Mavi kutu ben mi yanlış almışım acaba
Birten NurR benim de mavi kutu biz onu kullanıyoruz herhangi bir sorun yasmadık bugüne kadar ben zeytinyağlı olduğu için tercih etmiştim
NurR ErtugrulAnnesii yanında öyle yazıyor da reçetesinde de öyle yazıyor ama mavi kutu değil mi yanlış almamışım 🤭
NurR seydaanur merhaba bana bilgi verir misiniz bende aldım mavi kutu 400 yazandan ama dışında 4 yaştan itibaren yazıyor anlayamadım yanlış mı aldık dedim
ElifAlya NurR evet mavi kutu olani olacak wellcare 400. Ama 4 yas yazmiyor. Bu 400 olani 0-1 yas icin.
NurR ElifAlya içinde 0 dan itibaren diye bi yazı bulamadım kutunun yanında “4-10 yaş grubu çocuklarda günde bir defa bir fıs 11 yaş ve üstü yetişkinlerde günde iki fıs yazıyor onu anlayamadım 🤔
ElifAlya NurR bende kutuyu inceledim ve sizin dediginiz gibi bir cumleye rastlamadim. Acaba ayni kutudan mi bahsediyoruz wellcare 400 mu sizinki
ElifAlya NurR ayrica wellcaretr diye sitesi var oraya girip bakabilirsiniz hangi kutu kac doz ve kac yas icin. Sitede belirtilmis.🌸
NurR ElifAlya evet mavi kutu 400 0. Aydan diye bir yazıya rastladınız mı peki ben öyle bişey göremedim 🤔
HaticeY Multi tabs kullanan var mı ben kullandım bugün ilk defa ama korkuyorum gaz felan yapar die doktorumuz önermişti