NurR ElifAlya evet mavi kutu 400 0. Aydan diye bir yazıya rastladınız mı peki ben öyle bişey göremedim 🤔
Birten NurR benim de mavi kutu biz onu kullanıyoruz herhangi bir sorun yasmadık bugüne kadar ben zeytinyağlı olduğu için tercih etmiştim
Zeynocemre [bilinmeyen] bebegin sırtında kırmızı kabarcık cıkmıstı ama tabi her bünye aynı olmayabilir
Sevilay Bende monovit d3 kullanıyorum ve bebeğim kabızlık sorunu yaşıyor 48 günlük doktora söyledim değiştirmeye gerek yok dedi hepsi aynıymış arkadaşlar ne yapmalıyım sizce?
melekmisirli [bilinmeyen] Wellcare tavsiye ederim. Netten araştırıp bilgi alabilirsin. Ben çok araştırdım Well care kullanmaya karar verdim ve bir sıkıntı yaşamadık memnunuz
Yesimgulcakir ElifAlya canım bızde 20 gunluguz bızede sağlık ocağı o ilacı verdı ve gaz skntımız var bu senın önerdıgın ilacı bizde kullanabiliyormuyuz acaba daha çok küçüğüz ya, bırde sizde d vitamını kullanıyormusumuz
ElifAlya Yesimgulcakir evet canim kullanabilirsiniz . Zaten yenidogan icin wellcare 400. Benim bebegimde 56 gunluk. Kabizliga iyi geldi. Icerigi de temiz. Insallah sizede iyi gelir.
Oskemre Merhaba benim kızım 3 aylık pembe renkli deca tabs damla var elimde kullanan varmı aranizda bu damlayı Sevilay hangi renk sendeki bende de pembesi var kullansam mı acaba 🤷♀️