kranKolataKodaba Canım biz Multitabs kullanıyoruz içinde farklı vitaminlerde var herhangi sıkıntı yaşamadık bi araştır istersen
NurR ErtugrulAnnesii merhaba bende wellcare aldım ama anlayamadım dışında 4 yaş diyor bebeğim 2 buçuk aylık dediğim halde bunu verdiler mavi kutu dışında takviye edici D3 içeren gıda yazıyor yanlış mı almışız acaba
Birten [bilinmeyen] wellcare 400iu olanda kullanıyorum bende çok arattırdım bence en güzeli bu çünkü en szindan zeytinyagli ☺
2018annesi Birten eczaneden mi temin ediyorsunuz bulmak kolaymi icerigine baktmda en dogali buymus acaba d vitaminimi kabiz yapiyo bebisleri diye dusunmuyo degilim @ElifAlya
NurR Birten merhaba bende ondan aldım ama dışında 4 yaş çocuklar için bir fıs yazıyor sizinde öyle mi Mavi kutu ben mi yanlış almışım acaba
Zuayve [bilinmeyen] hepsi ayniymis canim bende arastirfimda . Veriyorum su an bes gubdur bi fatklilik yok simdilik insallh olmazda
seydaanur [bilinmeyen] wellcare 400IU araştırmalarım sonucu iki damla arasında kararsız kalmıştım biri yurtdışından geldiği işin çok pahalıydı doktoruma danıstığımda bu damlayı kullanmamı söyledi içersinden kanserojen hiç bir madde yok ve zeytinyağı özlü kesinlikle tavsşye ederim dvit 3 monovit vs. bunlarda bha var ve de çoğu bebekte kabızlığa sebep oluyorlar ayrıca wellcare normal damlalık gibi değil sprey şeklinde kullanımı cok basit fiyatıda 27 tl gibi birşeydi
NurR seydaanur merhaba bana bilgi verir misiniz bende aldım mavi kutu 400 yazandan ama dışında 4 yaştan itibaren yazıyor anlayamadım yanlış mı aldık dedim
Mommadam seydaanur sizin mesajdan önce bu sabah farkettim arastirdim doktorumuza sordum bende hemen well care sipariş verdim onu kullanicam artık
ikos58 [bilinmeyen] vitasanol acd3 kullanıyorum. Herhangı baska destege gerek kalmıyor Oncesınde de ınfantum acd3 kullanmıstım onda ayrıca cınko da vardı her ıkısınınde onerırım
Gecesmom Çok araştırdım, içerisinde kanserojen bulunmayan gönül rahatlığıyla kullanılabilecek olan iki seçenek buldum. Biri wellcare diğeri carlson d. Ben carlson d aldım internetten amerikadan ithal geliyor
ElifAlya [bilinmeyen] wellcare 400 i oneririm. Saglik ocagi monovit vermisti ama onda paraben var. Icerigi temiz degil. Uzun arastirmalarim ve 3 dr sormam sonucunda hepsinin onerdigi wellcare di. Cok iyi geldi bebegime sukurler olsun. Icerisinde zeytinyagi da var kabizligimiza birebir geldi. Tavsiye ederim . Icerik olarak en temizlerinden. Allah yavrularimiza saglik versin🌸
Yesimgulcakir ElifAlya canım bızde 20 gunluguz bızede sağlık ocağı o ilacı verdı ve gaz skntımız var bu senın önerdıgın ilacı bizde kullanabiliyormuyuz acaba daha çok küçüğüz ya, bırde sizde d vitamını kullanıyormusumuz
Zeynocemre Canım bende tera d3 kullandım cok pişman oldum su an Acd3 die bi multivitamin kullanıorum bakalım
Slalaylau Zeynocemre ben de tera d3 kullanıyorum şu an kızım uykusundan acıyla uyanıyor yapamadığı için çok kötü hissediyorum kendimi o öyle oldukça
Jrarya [bilinmeyen] kendim için hamileliğimden beri ocean kullanıyorum bebeğim için devit3 verdi doktorumuz