kubra2608 Brutal-Betty evet var bebiş.Evimiz Güney cephe çok sıcak oluyor fazla açalım hemen terliyoruz 😅
Pamuguum Brutal-Betty kac derecede yaktınız kac petek . Ben 45 den düşürmüyorum pek 4 petek bakalım kac gelecek
Brutal-Betty Pamuguum en düşük de yani 40, 45 arası 3 petek yaktım her sene kışın böyle yakıyorum ama bu seneki fatura gerçekten şok geçirdim
Brutal-Betty Kızlar peki kombileriniz yoğuşmalı kombi mı biz kiracıyiz ev sahibimizin kombisi yoğuşmalı ama bize yoğuşmalı takmadı zamanında onun bütün evi yanıyor 300 TL geliyor 🥺
leylasnsy Brutal-Betty silivride oturuyoruz. Doğalgaz 296₺ Su 96₺ aidat 250₺ elektrik 170₺ bizede bunlar geldi 😅 ara kattayız evin içi çok iyi 35 derecede çalıştırıyoruz hiç değiştirmiyoruz 🤗
Pamuguum Deletedmom5284 çok şaşırdım 55 te 1000 i geçmesi lazım. Bu ay kac gelecek ocakta sizin merak ettim gelince yazar mısınız 😊
Deletedmom5284 Pamuguum eski evimde ekim ayından itibaren 55te yakmaya başlarım bahar gelene kadar sabit yanar, o zaman bazen 900 bazen 700 gelirdi
kaymakliekmekkadayifi NukleerBaslikliKiz ya bizim 45te bile 19un ustune cikmiyo neden anlamiyorum. Anca 55te yakinca 25e kadar yukseliyo ortalama 23 24 gibi oluyo
HonKiPonKiDoNiNo Brutal-Betty İstanbuldayiz 684 geldi 😤😤 3 oda ve salon yaniyor 45- 55 arasi 24 saat..
Leylaa_ Brutal-Betty 48 50 ayarlı 694 Tl gelmiş . Geçen sene 1000 tl geliyordu bu sene şaşırdık . Bence kafalarına göre fatura çıkartıyorlar .
kaymakliekmekkadayifi Brutal-Betty izmirdeyim ayin 11inde gelmesi gerekirken hala gelmedi anlayamadik sebebini. İyice yukselsin diye bekliyorlar herhalde
kaymakliekmekkadayifi Brutal-Betty kesinlikle oyle. Her gun takip ediyoruz artik psikopat gibi ne kadar oldu diye😂