Denizlina Brutal-Betty herkes şaşırıyor ben anlamadım elektriğe doğalgaza e bu yapılan zamların sonucu yani ne bekliyordukki aynı da yaksan kıssanda fazla gelecek
kaymakliekmekkadayifi NukleerBaslikliKiz ya bizim 45te bile 19un ustune cikmiyo neden anlamiyorum. Anca 55te yakinca 25e kadar yukseliyo ortalama 23 24 gibi oluyo
NukleerBaslikliKiz kaymakliekmekkadayifi Bizim yerden ısıtma canım onun da etkisi oluyo mu bilmiyorum
BalYapanSinek Evim 3+1. Her petek açık. Sürekli 40ta yanıyor kombi. Ama dün fatura gelmiş 703 tl. Çok şaşırdım ya. Hiç ellemiyoruz ayarı halbuki. Hep 40ta. Allahım bi an önce şu kış bitse de her ay fatura kaç gelecek stresinden kurtulsak.
kaymakliekmekkadayifi NukleerBaslikliKiz oo kesinlikle oluyor tabiki. Petekler once kendini istcak ki evi ısıtsın..yerden isitma cok daha iyi
Ohaezgi Brutal-Betty 3 yıldır ilk defa bu ay 230 geldi hep 100 geliyordu hemde hiç kapatmıyoruz 24 derecede sabah akşam 4 petek yanıyor hep aynı ama bu ay bize fazla geldi bazılarına göre çok iyi. Bizim evimiz çok korunaklı üsttekiler yandakiler yakıyor dış cephesi güzel ama zamlardan bu ay çok geldi
kaymakliekmekkadayifi Brutal-Betty kesinlikle oyle. Her gun takip ediyoruz artik psikopat gibi ne kadar oldu diye😂
Eylul20201 Brutal-Betty 680 gelmiş 3 aydır yakıyorum geçen ay 350 gelmişti uçurdular zamları bu ay 1200-1300 bekliyorum